Kayıt    Giriş    Forum    Ara    SSS

Forum ana sayfa » PRELUDE JENERASYONLARI » PRELUDE G4




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 61 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Gönderilme zamanı: Pzr Ara 15, 2013 9:26 pm 
Çevrimdışı
Forum Yöneticisi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Çrş Kas 20, 2013 4:52 pm
Mesajlar: 1858
Konum: İZMİR
preluder

Ozanım JDM'im,
Epeydir giremiyordum siteye, bugün fırsat bulup bir bakayım dedim. İlk de senin konuyu açtım neler yaptı Ozan, arabada en son ne güzellikler var diye bakayım dedim. Ama inan bu satırları yazarken ellerim titriyor. Verdiğin emek ve harcadığın zaman çok büyük dostum. Umarım hem arabanın hem de senin bu emeğinin değerini bilecek bir arkadaşımızdır bu çok ama çok şanslı kişi.
Sen de umarım en kısa zamanda iyice toparlanır, müstakbel eşinle beraber ileride bu günleri güzel bir anı alarak hatırlayacağın, gönlüne göre bir hayat yaşarsın.


PreludeBB2

Çok teşekkür ederim Emrecim. İnşallah çok iyi bakarlar araca. Kazasız belasız kullansın yeni sahibi. Güzel dileklerin için tekrar teşekkürler dostum. :)


F20A4

Ne zamandır siteye girmiyordum girsem bile bakıp yazmadan cıkıyordum konuyu okudum ve sok oldum hatta ozi nin sattıgını başkalarından ögrendim şaşırdım o kadar hayat kavgasına yarışına girdik ki nerdeyse bir birimizi görmez olduk ve aramaz olduk ne kadar yakın oturdugumuzu bi bilseniz şokk olursunuz bu arac üzerinde yapılan bütün işlemleri yakından görerek hatta benimde katkım da olarak saniye saniye yaşadım degişmemiş yeri ve elden gecmemiş tek parcası yoktur benim için sıfır aractır bu lude nin sonu böyle olmamalıydı ozi bunu hak eden biri degil gercekten o kadar üzüldüm ki anlatamam karmaşık bi duygu hem sinirlendim hemde üzüldüm yazıcak bi şey bulamıyorum sadece bu şartları bu ülkeyi adaletsis gelir dagılımını düzenini KINIYORUM ...................... :evil: :( :( :( :( :( :( :(


PreludeBB2

Parasızlığın kurbanı oldum ben Muratçım. Küçük paralara, ufak maaşlara, az gelirlere yenildim ve Preludemi satmak zorunda kaldım. İşim bitti. Daha fazla dayanamadım. Bankalar peşimdeydi. Peşimi bırakmadılar. Asgari ücretle Japon Arabasına hele hele Preludeye binmeye kalkarsan sonun böyle olur. Bizim maaştaki isnanları şahin doğan paklar. :cry: :cry: :cry:


F20A4

Neden seee hep aynı kaderi paylaştık sen ludeyi yapıcan diye bittin ben ludeyi yaptıramadan bittim yazık oldu araca ve senin bunca emegine karşılıgını alsaydın bari teselli olurdu ama bu ülkede cok zor nedense bize gelen mundar oluyor olan oldu artık ileri bakıcaz ozi.


dr_domine

merhaba eski dostlar, uzuun bir süredir girmiyordum siteye ,, herkese tekrar selamlar..

bence hepimiz arabalarımızla insanlar gibi ilişki kuruyouz, biriyle sevgili oluyoruz biriyle arkadas gibi, mesela ilk arabam vosvosumla kardeş gibydim sanki, 18 yaşındaydım çünkü, sonra crx im oldu ve ilk aşkımdı, korkardım kıskanırdım binerken, 205 aldım sonra tam bir düşmandı benim için,yapmadığım kötülüğü bırakmadım ona tekmelediğim anlar vardı hatta,,, prelude ise benim için taa crx zamanlarında gözüm kalan anacak bir dilekti,, 2yıl yaşadık beraber beni büyüttü pişirdi, artık güç istiyordum ve hayatımın cilvesi subarum oldu.. maddi manevi olarak beni en çok zorlayan en çok üzen yani metresdi benim için.. şimdide freelanderımla evliyim bide çocuk yaptık 200sx..

bu saçma yazıyı niye yazdım diceksiniz,, sebebi şunu söylemek ;

güzel kardeşim (ki yıllardır ne gördüm ne duydum ama hayatı hakkında en çok bilgi sahibi olduğum kişilerdensin :)

bence sen bu arabanın babası oldun, onu bir kız cocuğu gibi ince ince işledin hazırladın dünyaya... ve malesef oda her güzel kızın ki gibi artık yuvadan uçma vakti geldi baba dedi, umarım ona iyi bakacak birinin olmuştur..

sana gerçekten sabır diliyorum, ve teşekkür ediyorum,, burada ki insanlar için zaten çok değerlisin ama benim için bir arabanın babası olmak nedir onu öğretensin, hayırlara vesile olmasını diliyorum.

saygılar, sevgiler..
Dr.Çağrı Geridönmez


PreludeBB2

Merhaba Çağrıcım. Öncelikle çok teşekkür ederim bu güzel yazın ve beni onure ettiğin için. Bu araba benim için arabadan çok daha öteydi. Birkaç gündür çok üzgünüm. Çünkü aracın yeni sahipleri de aracı yeniden satılığa çıkardılar. En üzüldüğüm konuda benden 15 e aldıkları araca 55 bin TL istemeleri. Alırken yermişlerdi ama satarken öve öve bitirememişler. Neden böyle oluyor bilmiyorum. Bizim elimizdeki her mal mındar, ama aynı mal başkasına geçince dünyanın en kıymetlisi oluveriyor. Valla ne diyeyim bilemiyorum. Zaten birşey de denmez. Mal da kendilerinin, istediği rakamı da isterler. Haklarıdır. Burası Türkiye sonuçta. Ben çok sıkıştığım için satmak zorunda kaldım ki yoksa asla satmazdım ve böylesine emek ve para harcanan bir araba da asla satılmaz. O arabanın her vidasında alın terim var benim. Ama kader böyleymiş yapacak birşey yok bu konuda. Bakalım hayat bizim için daha neler hazırlayacak. Herşeyin hayırlısı olsun. Sana da bir kez daha teşekkür ederim dostum. Sağol varol.


#afilli999#

bu konuyu daha oncede yorumlamama rağmen tekrardan bi yorum yazma ihtiyacında bulundum arabanın sahibindendeki ilanını görünce elimizden hiçbişey gelmedi...hepimiz çok üzüldük ama ben bi başka üzüldüm arkadaşlar... :( ozan abi satarken o kadar konuştuk dertleştik o zaman aracı satın almayı aklından bile geçirmeyenler,ya da almayı çok isteyipte benim gibi imkanı olmayanlar gerek burdan gerek faceden olumlu ya da olumsuz bir çok yorum yaptı fakat demek istediğim hangimiz kendini ozan abinin yerine koyabildi arkadaşlar??? o durumu o endişeyi,hüznü,ulanları,vay anasını anlarını kaçımız yaşadık saysan zaten şurda üç beş kişiyiz ama şunu anladım ki bi yerden sonra insanın kendinden başka kimi kimsesi olmadığını ve bu yalan dünyada çok ama çok yanlız olduğunu bi kez daha anlatmak istedim çünki bu duyguları bizzat bende kendi g3 preludemi satarken yaşadım ve bu ülkede bi prelude sahibi olmanın ve onu belli bi süre zorda olsa yaşatıp sonrada arkasından bakarak ağlaya ağlaya satmanın ne demek olduğunu çok iyi biliyorum...buradan herkesin hakkında hayırlısınıu dilerken ozan abime tek sözüm bu saaten sonra malesef hayatının bütün yaşanmışlıklarına ve kötü günlerine inat bundan sonra çok daha mutlu,çok daha pozitif,çok daha başarılı ve bütün olumsuzluklara inat dimdik ayakta olduğundan ve bundan sonra ailesi ve sevdikleriyle kocaman mutlu ve huzurlu bir ömür geçirmesini dilerim allahtan...umarım yüce rabbim bizimde hayattaki sınavımızı başarıyla verip herkesin gönlüne göre vermesi tak dileğim ve abi ve bu sitedeki herkes umarım hayatta herşey gönlünüzce olur ve nice preludeler nasip eder inşallah.giden prelude olsun ama sen bizim her zaman gönlümüzdeki en iyi preludecisin ozan abi saygılar sevgiler....


PreludeBB2

Şu anda gerçekten çok zor ve mücadeleli günler geçiriyorum ve buradan da bana en çok destek olan arkadaşım sevgili dostum kardeşim Ferhat. Sağolsun hep ilgilendi hep destek oldu bana. En zor anlarda yanımdaydı. Özellikle Aracı benden 15 e alıp 55 e satılığa çıkarmaları beni o kadar çok etkiledi ki. Resmen moralim bozuldu. Bugüne kadar başımıza gelen herşey bu parasızlık yüzünden oldu. İnşallah bundan sonra düzelir yaşantımız. Sana tüm kalbimle teşekkürü bir borç bilirim Ferhatçım. Sağol varol dostum. Buradan bazı arkadaşlarımız aracı satmama bile bi hayırlı olsun mesajı yazmamıştı ki aramızda sıkı dostluk ve muhabbet vardı. neyse düşünen de sağolsun düşünmeyende. Sevgiyle kalın. :)


F20A4

Bende ilanı yeni gördüm ve şok oldum öylece baka kaldım dalıp gittim uzaklara aracın başında gecen günler gözümün önünden gecti filim gibi taaaa 2006 ya gittim cok duygulandım gözüm yaşardı üzüldüm sonra üzüntüm sinire dönüştü o alan kişiler yanımda olsa girişirdim cok biliyormuş gibi atıp tutmuşlar bi sürü sacma yazılar yazmışlar ne kadar bildikleri zaten yazılarından belli oluyor ahhhh ulan param olsaydı ben o aracı sizin elinizde mundar edermiydim işte bu tip coluk cocuga parasızlık yüzünden madara olduk ...ozi canını sıkma kardeşim bildigim şey zaten herkes iyi gün dostu kötü gününde kimse yanında durmaz zaten aslında önemli olan kötü gününde yanında olmasıdır işte gercek arkadaşlarını o zaman anlarsın kimlerin oldugunu ama malesef bu şartlar insanları hep paraya endeksli yaptı fazla uzatmayayım ozi sıkma kardeşim canını senin her zaman söyledigin bi sözün vardı( sıkıldıgımız her saat başına bize para mı ödüyorlar ) derdin sende takma kafana HER DOGAN YENİ GÜNDE YENİ UMUTLAR VE YENİ ŞANSLAR VARDIR selamlar mutlu günler hep seninle olsun...... :)


PreludeBB2

Valla emeklerimiz heba oldu gitti dostum. O aracın her vidasında benim alınterim emeğim var. İmkan olsa asla satmazdım ama çok sıkıştığım için satmak zorunda kaldım. Hayatta çaresiz kalmak kadar zor bir durum yok. 55 Bin TL rakamını ve ilanda yazılanları görünce beynimden vurulmuşa döndüm. Neyse hayırlısı olsun diyelim. Hayatta herşeyin hayırlısı olsun.


#afilli999#

esas ben teşekkür ederim ozan abi buradan elimizden hiçbişey gelmesede sana ve duygularına tercuman olabildiysem ne mutlu bana ;)


#afilli999#

araca senin verdiğin emekler 55 bin tlden çok daha fazlasını hakediyor abi merak etme...hem o çok bilmiş adamlar bırak o paralara satmayı bi kere aldıkları arabanın ne olduğunu neye sahip olduklarını anlasınlar önce bi sen merak etme...bu ülkede bu zihniyetle ancak bu kadar ilerleyebiliyoruz.şu an gidelim bayiden sıfır km full+full bir honda civic almaya kalksak 55-60 bin tl. :D :D :D ..tutki bunun yanısıra şimdi yıllarca kendi tekdüze memleketinde yaşamış bir asyalıyı ya da afrikalıyı alsalar new york şehir merkezine ya da parisin süslü caddelerine götürüp bıraksalar oda bizde aynı tepkiyi veririz.bırak onlar önce sıradan otomobillerden inip bir preludeye binmenin ve ona sahip olmanın ne demek olduğunu anlasınlar...senin sayende araba sahibi oldu vatandaş.ama neye sahip olduğunu umarım biliyordur.önemli olan binmek gazlamak değil onu korumak ve yaşatmak.iki gün sonra sahibindene koyup satmaya çalışıyorlar...biliyosun benim eski ludede hala satışta tam 1 yıldır 2-3 el değiştirdiki ben bu tarz kişilerde hiç öyle bi zihniyet göremiyorum malesef ülkemiz şartları bu.senin benim gibi garibanlar alır yapar yıllarını,ömrünü herşeyini verir evladı gibi korur kollar ama bu tarz al sat zihniyetli adamlar sadece para kazanmaya bakarlar....onlar için bir preludede aynıdır bir murat 131 şahinde bir mercedeste en iyisimi biz bundan sonra yapacaklarımıza bakalım gerisi allaha kalmış artık...sen artık evlenip,yuva kurup,mutlu bi hayatın çoluk,çocuğun ve sevginin yolundan gitmeyi fazlasıyla hakediyorsun canım abim...allah yardımcımızdır...selamlar sevgiler,saygılar...ilerde çocuklarına anlatabileceğin fazlasıyla acı,tatlı anın var artık kendine iyi bak....


PreludeBB2

Ferhatçım bu güzel yorumların ve her zaman yanımda olduğun, en önemlisi de beni çok iyi anladığın için bir kez daha teşekkür ederim sevgili dostum. Prelude satış aşamam boyunca ben baya bi tecrübe sahibi oldun alıcılarla muhattab olarak ve şunu çok net anladım ki artık Prelude bu ülke şartlarında tutulan, Türk halkının mantığına uyan bir araba değil. Bu aracın Türkiye de satılması için G4 piyasası için konuşuyorum 12 - 13 Bin TL lere ancak en temizleri gider günümüz şartlarında. Açıkçası benim araca 55 Bin TL yi Değil Afrikalının, Uzaylının bile vereceğini düşünmüyorum. Dediğin gibi 55 Bin TL ye en full 2012 Civic var ek donanım paketli olarak satılan full body kittli. Satılsın satılmasın değil benim derdim. benim üzüldüğüm aracı alırken benim aracı horlayan kötüleyenler satarken şimdi öve öve bitirememiş ve benim yaptığım şeyleri şimdi öve öve bitiremiyor olmaları. Peki o zaman neden yerdiniz diye soruyorum ben de şimdi? Ama sormak bile saçma sadece buradan sohbet ediyoruz, çünkü mal kendilerinin ve istedikleri fiyatı çekerler, birşey diyemeyiz. Ben bu şilanı takibe aldım ve uzun bir süre de satılıkların arasında kalacağını düşünüyor ve izliyorum. Allah onlara da gönüllerine göre versin, hayırlısı olsun. Dediğin gibi ben artık çok büyük bir ders aldım, bu araçların sahibine de sözüm Preludelere masraf yapmayın bu ülkede. Çünkü yaptığınız masrafın verdiğiniz emeğin bedelini kesinlikle alamıyorsunuz. Ben alamadım, 40 bin TL zararına sattım aracı. Honda dan Terakki Yetkili Servisten Yılmaz arkadaşımız yıllar önce bizi uyarmıştı ama biz dinlememiştik. "Abi bu araçlara bu kadar para harcamayın, değmez, emeğinize yazık." demişti. Şimdi çok iyi anlıyorum o adamı. Honda da Servis danışmanı olmasına rağmen bize bunu söylemişti. Ben dersimi aldım ama çok geç oldu. Şimdi benim emeklerimden çektiğim acılardan başkalarının faydalandığını görünce de kaldıramıyorum, hazmedemiyorum. Ama yapacak da birşey yok. Gençliğin ve tecrübesizliğin verdiği heyecanın aceleciliğin, büyük sözü dinlememenin cezasını çok ağır bir bedelle ödedim. Geriye Onbinlerce TL Borç ve çekilen sıkıntı dolu 6 yıl kaldı daha da bi 4-5 yıl sıkıntı sürecek maddi olarak. Buradan genç kardeşlerime ve Prelude alacaklara sesleniyorum. Benim hikayem sizlere ders olsun. Benim yaptığım hataları siz yapmayın. Son söz olarak da dostum diyenler, dostuz diyenler, iyi günde yanımda olanlar. sonradan parayı bulup değişen, arayıp sormayanlar, kendi hayatına dalanlar. Hiç kimseye kırgın değilim kırgın olsam da kırgın değilim. Kırgınlığım kendime, boşa giden emeklerime. evet Preludeler büyük sevdamız ve hep te öyle olarak kalacaklar. Prelude yine alırım ama asla kendi aracıma yaptığım muameleyi hataları yapmam. Ucuz ve temiz alın, ömürlük kullanın. Satma amaçlı almayın bu araçları. Ben bugüne kadar Prelude alım satım işinden kar eden bir kişi tanıdım o da Trabzonlu dostumuz Bahadır idi. O da kendi imkanları ile Yurtdışından ucuz parça temin etmesi ve birazs da şansının yolunda gitmesi satarken karlı fiyatlara satmasından idi. Onun dışında hep hüsran hep acı ile karşılaştım Prelude camiasında düşük bütçe ile geçinen, asgari ücretli Preludecilerde. Yakın dostum Murat . araç 2006 dan beri yatıyor ve 2 yıldır da komple gömüldü brandadın altına.. Mekanik olarak arızalı ateşlemeden ve çocuk yaptıramadı. Yaptıramazda bu şartlarda. Ben Murat ı bilfdim bileli Murat alt takım yaptıracak 6 sene geçti. Yok olmadı mı olmuyor. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Sevgiyle kalın. Ferhatım sana teşekkürü tekrar borç bilrim bana verdiğin destek, ilgi ve yakın dostluğun için. Sağol varol.

_________________
Ozan KIRŞALLIOBA
Resim
Eskiyi At Yeniyi Tak


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Gönderilme zamanı: Çrş Ara 18, 2013 3:01 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Prş Ara 05, 2013 4:27 pm
Mesajlar: 13
Şöyle o günlere gittim geldim... Ozan'ın yükleyeceği yeni proje resimlerini beklerdik acaba bugün neler yaptı diye. Hey gidi hey. Gözlerim dolmadı değil son sayfayı tekrar okurken...

Ozan'ım,

O günden bugüne herşey yolundadır umarım. ;) :)


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Gönderilme zamanı: Prş Ara 19, 2013 12:51 am 
Çevrimdışı
Forum Yöneticisi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Çrş Kas 20, 2013 4:52 pm
Mesajlar: 1858
Konum: İZMİR
preluder yazdı:
Şöyle o günlere gittim geldim... Ozan'ın yükleyeceği yeni proje resimlerini beklerdik acaba bugün neler yaptı diye. Hey gidi hey. Gözlerim dolmadı değil son sayfayı tekrar okurken...

Ozan'ım,

O günden bugüne herşey yolundadır umarım. ;) :)


Selamlar Öncerim. Valla dostum o günden bu güne yaklaşık 1.5 Yıl geçti ama durum benim için çok parlak değil ekonomik olarak ve bu ekonomik sıkıntı özel yaşamı da etkiliyor ister istemez tabi. O tarihte yazdığım gibi dersimi çok iyi aldım ben bu Prelude lerden. O yüzden şimdi ilanlarda gördüğüm her yanı fiber yığınına dönmüş G4 lerine 17 - 18 leri Hatta daha da ötesini yüzsüzlükle isteyenlere sadece gülüyor ve Allah yardımcıları olsun diyorum. İlanları Aylardır sahibinden.com u süslüyor. Bu konuya da değineceğim birazdan uzun uzadiye. Ama önce bende neler değişti neler oldu anlatayım. Bir kere Hayatımın en önemli değişimi olarak Evlendim. Yakında da 2 ay kadar sonra bi kızım olacak kısmetse. Tabi ki önceki dönemden kalma borçları ödemeye full devam ediyorum. Ayda 800 TL Kredi borcu ödüyorum. Bu rakamların çoğu Prelude nin başıma açtığı masraflar ve o masrafları kapatmak için çekilen kredilerin fazileri. Yaklaşık 3 sene daha aynı tempoda devam edicem bu borçları ödemeye. Bunun dışında da bir sürü masraf var tabi. Bir yandan da onlarla boğuşuyorum. Faturalar ıvır zıvırlar, bebeğin masrafları vs vs. Hem kendi işimde çalışıp hemde ek iş yaparak birşeyler yapmaya çalışıyor mücadele ediyor, bir yandan da yeni bir Prelude almak için para biriktirmeye çabalıyorum tüm bunların arasında. Gerçi bugünlerde son gelişmelerle önceliğim borçlar bitince bir ev kredisi çekip ev almaya çalışmak ve bu süre gelene kadar da mümkün olduğu kadar parayı kenara atıp evin peşinatı yapma fikri yaygınlaşmaya başladı aklımda mecburi olarak. Ama hayat bu, ne getireceği bilinmez.

Yukarıda uzun uzun bahsedicem dedim ama çok sinirimi bozan bir konu olduğu ve beni yıprattığı için kısaca geçeyim. Açıkçası bu G4 Prelude piyasasından çok soğudum ben. İlanlarla hep aynı araçlar dönüp duruyor. Arabaların hepsi bitik ve şaibeli. Temiz güzel bi G5 e adam 17 - 18 derken bizim uyanık G4 çü satıcı arkadaşlar 21 liralara varan fiyatlarıyla ister istemez soğuttu beni piyasadan. Zaten şu an elimde G4 ederi olan 12 - 13 lira bile olsa -ki bu parayı ancak full oem tertemiz düşük KM bi Preludeye veririm- şu anda piyasada alacak araç yok. Hepsi birbirinden hoş satılık G4 lerin. Detaya girmeyim ve kimseyi rencide etmiyeyim ama bu araçların hepsinin tek tek 2006 lardan beri geçmişini bilmesem vay be ne süper araçlar derim sahiplerinin yazdıklarından. Neler neler gördüm. Şu ana kadar 8 kazası olan, KM si takriben şu anda 1.5 milyon olup 3 kez motor yenileyen aracın orjinal 150 Bin KM lerde kazasız olduğundan tutun, 2009 daki KM si 210 bin olup şu anda bundan yaklaşık 4 yıl sonra 200 bine gerileyenlere, KM si geri geri işleyenlere kadar herşey mevcut canım G4 piyasasında. Bu araçlara istenilen rakamları da söyleme me gerek yok zaten.

İşte tğm bu sebeblerden sevgili Öncerim piyasadan iyice soğudum ve bekliyorum. İÇimde çok büyük bir Prelude aşkı var ama bu aşkı hayata geçirebilecek miyiz Allah bilir. :)

_________________
Ozan KIRŞALLIOBA
Resim
Eskiyi At Yeniyi Tak


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Gönderilme zamanı: Prş Ara 19, 2013 9:45 am 
Çevrimdışı
Forum Yöneticisi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Sal Kas 19, 2013 3:01 pm
Mesajlar: 3380
Konum: Earth
Hiç üşenmedim ve bu başlığı başından sonuna kadar tüm fotoğrafları tek tek inceleyerek okudum. Kaç kere gözlerim doldu söylesem inanmazsınız. Eşim bile bana ne olduğunu sordu, eski hatıralar dedim. Neler yaptın bu araca, hala o fotoğrafları incelediğimde gördüklerime inanmakta zorluk çekiyorum. Seni en iyi anlayanlardan biri olduğumu rahatlıkla söyleyebilirim çünkü 1 G5 im ve 1 G4 üm ekonomik zorluklar yüzünden satıldı. Sevinç kaynağım G4 ün çok iyi ellerde olması ama G5 im ne halde hiç bilmiyorum. 2009 yılında 182 bin km de sattığım aracım, 2013 yılında 180 bin km de ilana verildi ve bizim eski forumdan alınmış aracın son halini bile içermeyen fotoğraflarla... Şimdi de ilanı silmişler, ne durumda hiç bilmiyorum. Maalesef piyasada böyle bir durum var.

Şu an bu sadece prelude ilanları için geçerli değil. Bir çok marka ve model gereksiz yere şişirilmiş durumda. Bunun prelude ilanlarına yansıması ise biraz daha fazla oluyor. Maalesef şu an G4 ve G5 ler ederlerinden çok fazla fiyatlara satılmaya çalışılıyor. İtiraf edebilirim rahatlıkla, prelude sevdam için, temiz bir araç olduğunu bildiğim için ben bile ederinden fazla bir paraya aldım aracımı... Durum maalesef bu... Tabii çok uzun bir konu ve burası yeri değil...

Umarım en kısa zamanda yeni bir prelude sahibi olur ve bu heyecanı tekrar yaşarsın. Söylenecek çok şey var ama hayat zor ve yeniyor bizi bazen...

_________________
Turgay KASARCI


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Gönderilme zamanı: Cum Ara 20, 2013 2:24 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Prş Kas 21, 2013 1:34 pm
Mesajlar: 1111
Konum: Dünya...
- Emek, zaman , para , sevda...Evet böyle bir sevda olmasa uğruna harcanan her şey anlamsız. Maalesef bazı Prelude'ler ehil olmayan kişilerin ellerinde oyuncak haline gelmişler. Bir çoğu endüstriyel gariban varlıklar haline dönüşmüş...

- Hayatta Prelude'den daha önemli değerlerin olduğu aşikar. Prelude hayatımızın içindeki farklı bir renk aslında. Bitmeyen Prelude sevdasının heyecanı bir gün mutlaka başlayacak ve hayatın Prelude'yle yeniden renklenecektir inşallah. Hiç şüphen olmasın...

_________________
ÖZTÜRK Kadir
Resim


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Gönderilme zamanı: Cum Ara 20, 2013 5:06 pm 
Çevrimdışı
Forum Yöneticisi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Çrş Kas 20, 2013 4:52 pm
Mesajlar: 1858
Konum: İZMİR
soulless yazdı:
Hiç üşenmedim ve bu başlığı başından sonuna kadar tüm fotoğrafları tek tek inceleyerek okudum. Kaç kere gözlerim doldu söylesem inanmazsınız. Eşim bile bana ne olduğunu sordu, eski hatıralar dedim. Neler yaptın bu araca, hala o fotoğrafları incelediğimde gördüklerime inanmakta zorluk çekiyorum. Seni en iyi anlayanlardan biri olduğumu rahatlıkla söyleyebilirim çünkü 1 G5 im ve 1 G4 üm ekonomik zorluklar yüzünden satıldı. Sevinç kaynağım G4 ün çok iyi ellerde olması ama G5 im ne halde hiç bilmiyorum. 2009 yılında 182 bin km de sattığım aracım, 2013 yılında 180 bin km de ilana verildi ve bizim eski forumdan alınmış aracın son halini bile içermeyen fotoğraflarla... Şimdi de ilanı silmişler, ne durumda hiç bilmiyorum. Maalesef piyasada böyle bir durum var.

Şu an bu sadece prelude ilanları için geçerli değil. Bir çok marka ve model gereksiz yere şişirilmiş durumda. Bunun prelude ilanlarına yansıması ise biraz daha fazla oluyor. Maalesef şu an G4 ve G5 ler ederlerinden çok fazla fiyatlara satılmaya çalışılıyor. İtiraf edebilirim rahatlıkla, prelude sevdam için, temiz bir araç olduğunu bildiğim için ben bile ederinden fazla bir paraya aldım aracımı... Durum maalesef bu... Tabii çok uzun bir konu ve burası yeri değil...

Umarım en kısa zamanda yeni bir prelude sahibi olur ve bu heyecanı tekrar yaşarsın. Söylenecek çok şey var ama hayat zor ve yeniyor bizi bazen...


Çok teşekkür ederim Turgaycım. İnan birilerinin beni anlaması, yanımda olması, hissettiklerimi hissedip, düşüncelerimi anlıyor olması çok önemli benim için. Biliyorsun bu araç uğruna çok şey verdim yaşamımdan hem maddi hem de manevi olarak. Şu anki piyasaya artık diyecek söz bulamıyorum ama bildiğim bu şekilde "en uyanık benim, şu aracı karşımdakine kaktırayım" modunda bir piyasanın hakim olduğu bir ortamda ben yokum. Zaten dediğim gibi bu istenilen rakamlara ne G4 alırım ne de kimseye aldırtırım. Kimse enayi değil ve para çok zor kazanılıyor binbir emekle. Elalemin mahvedip hurdaya çevirdiği - çarpışan araba oynadığı. Orjinallikle alakası kalmamış; Durmadan redline - dip gaz gezdiği, motoru 350 bin KM yi devirmiş - işi çoktan bitmiş araçlarıyla artık uğraşacak durumum yok. Ama hayat neler getirir bilinmez. Şu an sadece bekleme ve görme modundayım.

_________________
Ozan KIRŞALLIOBA
Resim
Eskiyi At Yeniyi Tak


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Gönderilme zamanı: Cum Ara 20, 2013 5:09 pm 
Çevrimdışı
Forum Yöneticisi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Çrş Kas 20, 2013 4:52 pm
Mesajlar: 1858
Konum: İZMİR
DoctoR yazdı:
- Emek, zaman , para , sevda...Evet böyle bir sevda olmasa uğruna harcanan her şey anlamsız. Maalesef bazı Prelude'ler ehil olmayan kişilerin ellerinde oyuncak haline gelmişler. Bir çoğu endüstriyel gariban varlıklar haline dönüşmüş...

- Hayatta Prelude'den daha önemli değerlerin olduğu aşikar. Prelude hayatımızın içindeki farklı bir renk aslında. Bitmeyen Prelude sevdasının heyecanı bir gün mutlaka başlayacak ve hayatın Prelude'yle yeniden renklenecektir inşallah. Hiç şüphen olmasın...


Çok haklısın Kadir. Malesef O çok sevdiğimiz, gecemizi gündüzümüze kattığımız, adeta yaşam felsefemiz haline gelen araçlarımız; kendini bilmez kişilerin elinde parçalandı gitti ve tanınamaz fiber yığınlarına döndüler. Prelude benim için çok başka bir sevda çok güçlü bir aşk. Birgün yeniden bi G4 Preludeye sahip olmayı çok istiyor ve sonsuz arzuluyorum. Ama hayat bu ne getirir bilemeyiz. Hayırlısı - huzurlusu neyse o olsun.

_________________
Ozan KIRŞALLIOBA
Resim
Eskiyi At Yeniyi Tak


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Gönderilme zamanı: Cum Ara 20, 2013 11:13 pm 
Çevrimdışı
Forum Yöneticisi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Çrş Kas 20, 2013 12:45 pm
Mesajlar: 846
Konum: İstanbul
Evet Ozan..
Senin bu konun, bir araca sevdalanmanın, bir insanın hayatında nasıl yer alabileceğini, hatta hayatının tamamını onunla doldurmanın nasıl bir yaşam şekli olduğunu gösteren, çok içten duygusal ve gerçekçi bir belgesel olarak yerini aldı.. :(

Hüznüyle, sevinciyle, heyecanıyla, kızgınlık ve mutluluğunla; bu sevdan, bu savaşın, bu direnişin kısacası bu maceran bu dönemde kaldı.. Geçmiş için bir tecrube, gelecek için bir kılavuz oldu senin ve benzer duyguları hisseden insanlar için..

Ders alalım, pay çıkaralım ve geçmişi geçmişte bırakalım.. Ancak hep hatırlayalım, yanlışlar ve doğruları hep aklımızın bir köşesinde saklı tutalım.. ;)

Şimdi önceliklerin farklı, ve onlar çok çok önemli.. Öyle yada böyle, şu durumda veya bu durumda "Prelude" her zaman bulunur.. Bu, zaman, zemin ve kısmet meselesi.. Sende bu duygu oldukça o zaman da gelecek, o zemin de oluşacak..

Ne güzel söylemişsin "Hayırlısı - huzurlusu neyse o olsun." diye.. Dileğine aynen katılıyorum.. :)

_________________
ismail alpgiray
Resim


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Gönderilme zamanı: Cmt Ara 21, 2013 12:31 am 
Çevrimdışı
Forum Yöneticisi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Çrş Kas 20, 2013 4:52 pm
Mesajlar: 1858
Konum: İZMİR
alpgiray yazdı:
Evet Ozan..
Senin bu konun, bir araca sevdalanmanın, bir insanın hayatında nasıl yer alabileceğini, hatta hayatının tamamını onunla doldurmanın nasıl bir yaşam şekli olduğunu gösteren, çok içten duygusal ve gerçekçi bir belgesel olarak yerini aldı.. :(

Hüznüyle, sevinciyle, heyecanıyla, kızgınlık ve mutluluğunla; bu sevdan, bu savaşın, bu direnişin kısacası bu maceran bu dönemde kaldı.. Geçmiş için bir tecrube, gelecek için bir kılavuz oldu senin ve benzer duyguları hisseden insanlar için..

Ders alalım, pay çıkaralım ve geçmişi geçmişte bırakalım.. Ancak hep hatırlayalım, yanlışlar ve doğruları hep aklımızın bir köşesinde saklı tutalım.. ;)

Şimdi önceliklerin farklı, ve onlar çok çok önemli.. Öyle yada böyle, şu durumda veya bu durumda "Prelude" her zaman bulunur.. Bu, zaman, zemin ve kısmet meselesi.. Sende bu duygu oldukça o zaman da gelecek, o zemin de oluşacak..

Ne güzel söylemişsin "Hayırlısı - huzurlusu neyse o olsun." diye.. Dileğine aynen katılıyorum.. :)


Çok teşekkürler ismail Abicim güzel düşüncelerin ve yanımda olduğun için. Evet önemli olan her daim yaşananlardan birşeyler almak, bir pay çıkartmaktır. ben tüm bu olaylardan dersimi, üzerime düşeni. neyi yapıp neyi yapmamam gerektiğini çok iyi anladım. Artık bundan sonrası Kader kısmet nasip olayı. Allah hepimizin gönlüne göre versin inşallah.

_________________
Ozan KIRŞALLIOBA
Resim
Eskiyi At Yeniyi Tak


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Gönderilme zamanı: Pzr Mar 30, 2014 10:04 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Cmt Oca 25, 2014 9:04 pm
Mesajlar: 24
ozan kardeşim bu çalışma beni gene duygulandırdı o günler aklıma geldi senin neler cektigini ne mücadeleler verdiğini yakından tanık olmuş biriyim cok emeğin ve paran gitti bu ludeye ama en önemlisi sevgini verdin sonu böyle olmaması gerekiyordu ama yaşancakmış bunlar elden bişey gelmez güzel bi hatıra olarak kaldı ama yılmak yok mücadeleye devam lude sevgisine devam . ;)


Başa Dön 
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
 
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 61 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki

Forum ana sayfa » PRELUDE JENERASYONLARI » PRELUDE G4


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

 
 

 
Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye