Kayıt    Giriş    Forum    Ara    SSS

Forum ana sayfa » PRELUDE TEKNİK KONULAR » PRELUDE MODİFİYE




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 19 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Gönderilme zamanı: Pzr Oca 26, 2014 12:54 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Pzr Ara 08, 2013 12:06 pm
Mesajlar: 15
merhaba arkadaşlar.yılın bombasını patlatacağım.şu an projemi düzenleme aşamasındayım .elimde bir 2jz gte toyota supra motoru var. sıralı 6 twin turbo 330hp 450 nm tork...bu canavarı yakıştıracak araba bulamadım.sonunda preludeye uyar mı uymazmı diye bir sordum kendi kendime .sıralanabilecek pürüzler var ama uğraşınca neden olmasınn :)))) bu konu hakkında görüşlerize ihtiyacım var. 2 saat sonra burdayım şu an bir yere gitmek zorundayım inş görüşürüz ...saygılar ;)


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Gönderilme zamanı: Pzr Oca 26, 2014 1:01 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Çrş Kas 20, 2013 11:45 pm
Mesajlar: 376
hihi bi supra motoru gördüydüm ebay de:::)))))))


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Gönderilme zamanı: Pzr Oca 26, 2014 1:07 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Pzr Ara 08, 2013 12:06 pm
Mesajlar: 15
motoru burdan aldım abi ebayda var burdaki fiyata geliyor. :)))dünya çapında namlı motor olduğu için ebaydada yüksek fiyatları


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Gönderilme zamanı: Pzr Oca 26, 2014 1:08 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Pzr Ara 08, 2013 12:06 pm
Mesajlar: 15
şu an bana kalita bir g4 kasa lazım ...motorsuz şanzımansız ama kasa kusursuz olmalı ,zil orjinal bir kasa aynı zamanda hesaplı :)))


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Gönderilme zamanı: Pzr Oca 26, 2014 2:06 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Prş Kas 21, 2013 1:34 pm
Mesajlar: 1113
Konum: Dünya...
- Evet proje gerçekten bomba olur sıralı 6 twin turbo 330hp 450 nm tork...G4'ü canavara çevireceği şüphesiz bence. Ancak Roll cage şart olur o zaman. Gerçekten zor bir işlem şimdiden kolay gelsin. Nacizane fikrim bence arkadan itişli bir araç kullanmanın daha az maliyetli ve daha kolay olacağını düşünüyorum.

Mesela ilanlarda motorsuz vaziyette bir araç var, mazda RX-7
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 0664/detay

- Yine 1987 300zx var, aynı araçta 2 adet beraber
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 3941/detay

- Bu konuyla ilgili Supra Forumunda bir anket yapılmış, Honda Prelude öneren olmamış...
http://www.supraforums.com/forum/showth ... a-2JZ-swap

- "Zil orjinal bir kasa aynı zamanda hesaplı G4" saatlerce düşünün bence. Birazdan Ozan abi gelir bununla ilgili güzel bir kompozisyon yazar....

_________________
ÖZTÜRK Kadir
Resim


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Gönderilme zamanı: Pzr Oca 26, 2014 2:53 pm 
Çevrimdışı
Forum Yöneticisi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Sal Kas 19, 2013 3:01 pm
Mesajlar: 3414
Konum: Earth
Ben da Kadir'in yazdıklarına katıldığımı belirtmeliyim. G4 ler hem kasa olarak hem de görünüm olarak uygun gibi görünsede Supra motoru için bence de arkadan itiş bir araç tercih edilmeli. Yine de heyecanla izlenecek ve keyif veren bir proje olacağı kesin...

_________________
Turgay KASARCI


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Gönderilme zamanı: Pzr Oca 26, 2014 3:20 pm 
Çevrimdışı
Forum Yöneticisi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Çrş Kas 20, 2013 4:52 pm
Mesajlar: 1893
Konum: İZMİR
Evet geldimm.. Dostum yazdıkların bana Trabzonlu Bahadır ı hatırlattı. Nick Name in de ona benziyor. Yoksa sen O musun? :D Valla öncelikle şöyle diyeyim. Proje mükemmel. Ama Türkiye de çok maliyetli olacağı kesin. Bir kere G4 piyasasını biraz takip ettiysen "Zil Orjinal" diye bir kavramın şu anki G4 piyasasında artık kalmadığını çok iyi görmüşsündür. Ama "Zil Fiber, Uydurmasyon - Kaydırmasyon" ararsan çok var. Ki şu anda motoru sorunlu, fiber yığını, orjinallikle alakası kalmamış araca bile değeri 5-6 anca edicekken adamlar 13 - 14 lira fiyat çekiyorlar. Özellikle Prelude piyasası söz konusuyken çöp ler altın muamelesi görüyor bu ülkede. Diyelim ki böyle bir araç buldun aldın. Motoru oturtmak için motor kompartmanı içine birkaç işlem yapman gerekecek. Supra motoruna uygun takozlar filan, motora yer açmak için kompartman içi biraz kesme biçme işlemi vs. Bunları hallettikten sonra karşına arkadan itiş sorunu çıkacak ve bunun için aracı komple soyup kasayı ortadan yarıp araca şanzıman tüneli ve şaft kanalı açman gerekecek difransiyel e kadar. Biraz meşaketli baya bi uğraşmalı bir proje. Aracın orta konsol kısmı komple değişecek çünkü o bölümden şanzıman ve şaft geçecek. Böyle bir projeye yurtdışı forumlarından bir amerikalı arkadaş kalkışmıştı ama yayını yarım kaldığı için işi tamamlamadı mı tamamladı mı bilemiyorum. Araca Honda nın 3.2 litrelik V6 motorunu takmıştı ve aracı arkadan itiş olacak şekilde kesip biçmeye başlamıştı.Göğüslük bile çıkıp arkasındaki saç şanzıman girecek şekilde kesilerek yeniden dizayn edilmesi gerekmişti. Fakat şunu söyleyeyim. Yeteri kadar paran, bu işi yapacak bilgi birikimi ve becerin varsa imkansız diye birşey yoktur dostum. O amerikalı adam aracın şase demirlerini traversini bile kesip baştan yeni travers vs yapmıştı çünkü motor sığmamıştı + difransiyel ve akslar da da aynı sorun olduğundan araca yeniden bir şasi ve alt traversler yapmıştı orjinallerini sökerek. Herşey mümkün.. Merakla bekliyorum projeni.. :)

_________________
Ozan KIRŞALLIOBA
Resim
Eskiyi At Yeniyi Tak


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Gönderilme zamanı: Pzr Oca 26, 2014 4:21 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Pzr Ara 08, 2013 12:06 pm
Mesajlar: 15
DoctoR yazdı:
- Evet proje gerçekten bomba olur sıralı 6 twin turbo 330hp 450 nm tork...G4'ü canavara çevireceği şüphesiz bence. Ancak Roll cage şart olur o zaman. Gerçekten zor bir işlem şimdiden kolay gelsin. Nacizane fikrim bence arkadan itişli bir araç kullanmanın daha az maliyetli ve daha kolay olacağını düşünüyorum.

Mesela ilanlarda motorsuz vaziyette bir araç var, mazda RX-7
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 0664/detay

- Yine 1987 300zx var, aynı araçta 2 adet beraber
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 3941/detay

- Bu konuyla ilgili Supra Forumunda bir anket yapılmış, Honda Prelude öneren olmamış...
http://www.supraforums.com/forum/showth ... a-2JZ-swap

- "Zil orjinal bir kasa aynı zamanda hesaplı G4" saatlerce düşünün bence. Birazdan Ozan abi gelir bununla ilgili güzel bir kompozisyon yazar....

yorumm için teşekkürler. supraya görüntü olarak en çok benzeyen araba g4 prelude...zor bir işlem olacağı ortada ama olursada çok güzel bişey olur hanii :))


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Gönderilme zamanı: Pzr Oca 26, 2014 4:23 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Pzr Ara 08, 2013 12:06 pm
Mesajlar: 15
soulless yazdı:
Ben da Kadir'in yazdıklarına katıldığımı belirtmeliyim. G4 ler hem kasa olarak hem de görünüm olarak uygun gibi görünsede Supra motoru için bence de arkadan itiş bir araç tercih edilmeli. Yine de heyecanla izlenecek ve keyif veren bir proje olacağı kesin...

teşekkürler kardeşim .


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Gönderilme zamanı: Pzr Oca 26, 2014 4:28 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Pzr Ara 08, 2013 12:06 pm
Mesajlar: 15
PreludeBB2 yazdı:
Evet geldimm.. Dostum yazdıkların bana Trabzonlu Bahadır ı hatırlattı. Nick Name in de ona benziyor. Yoksa sen O musun? :D Valla öncelikle şöyle diyeyim. Proje mükemmel. Ama Türkiye de çok maliyetli olacağı kesin. Bir kere G4 piyasasını biraz takip ettiysen "Zil Orjinal" diye bir kavramın şu anki G4 piyasasında artık kalmadığını çok iyi görmüşsündür. Ama "Zil Fiber, Uydurmasyon - Kaydırmasyon" ararsan çok var. Ki şu anda motoru sorunlu, fiber yığını, orjinallikle alakası kalmamış araca bile değeri 5-6 anca edicekken adamlar 13 - 14 lira fiyat çekiyorlar. Özellikle Prelude piyasası söz konusuyken çöp ler altın muamelesi görüyor bu ülkede. Diyelim ki böyle bir araç buldun aldın. Motoru oturtmak için motor kompartmanı içine birkaç işlem yapman gerekecek. Supra motoruna uygun takozlar filan, motora yer açmak için kompartman içi biraz kesme biçme işlemi vs. Bunları hallettikten sonra karşına arkadan itiş sorunu çıkacak ve bunun için aracı komple soyup kasayı ortadan yarıp araca şanzıman tüneli ve şaft kanalı açman gerekecek difransiyel e kadar. Biraz meşaketli baya bi uğraşmalı bir proje. Aracın orta konsol kısmı komple değişecek çünkü o bölümden şanzıman ve şaft geçecek. Böyle bir projeye yurtdışı forumlarından bir amerikalı arkadaş kalkışmıştı ama yayını yarım kaldığı için işi tamamlamadı mı tamamladı mı bilemiyorum. Araca Honda nın 3.2 litrelik V6 motorunu takmıştı ve aracı arkadan itiş olacak şekilde kesip biçmeye başlamıştı.Göğüslük bile çıkıp arkasındaki saç şanzıman girecek şekilde kesilerek yeniden dizayn edilmesi gerekmişti. Fakat şunu söyleyeyim. Yeteri kadar paran, bu işi yapacak bilgi birikimi ve becerin varsa imkansız diye birşey yoktur dostum. O amerikalı adam aracın şase demirlerini traversini bile kesip baştan yeni travers vs yapmıştı çünkü motor sığmamıştı + difransiyel ve akslar da da aynı sorun olduğundan araca yeniden bir şasi ve alt traversler yapmıştı orjinallerini sökerek. Herşey mümkün.. Merakla bekliyorum projeni.. :)


ozamanım iyi tahmin ettin o benim ....trabzondan bahadır :))) ancak böyle deliliklere ben kalkışırım :)) evet haklısın kardeşim proje olarak çok meşakatli bir iş günkü şimdiye kadar sonuçlandırmış pekfazla kimse yok ..benim için en zor kısmı şaft kanalı .....geri kalan depo ,arka taşıyıcı transferi motor montajı kolay olacak....sadece şu kanalı orjinal bir şekilde yapacağıma emin olsam için çok rahatlayacak


Başa Dön 
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
 
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 19 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Forum ana sayfa » PRELUDE TEKNİK KONULAR » PRELUDE MODİFİYE


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

 
 

 
Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye