Kayıt    Giriş    Forum    Ara    SSS

Forum ana sayfa » PRELUDE CAFE » ÜYELERİMİZİN ARAÇLARI




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 155 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: DoctoR - KÜTAHYA
 Mesaj Gönderilme zamanı: Cmt Kas 23, 2013 12:17 am 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Prş Kas 21, 2013 1:34 pm
Mesajlar: 1119
Konum: Dünya...
Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

_________________
ÖZTÜRK Kadir
Resim


En son DoctoR tarafından Pzt Oca 20, 2014 8:52 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: DoctoR - KÜTAHYA
 Mesaj Gönderilme zamanı: Pzt Kas 25, 2013 12:41 pm 
Çevrimdışı
Forum Yöneticisi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Sal Kas 19, 2013 3:01 pm
Mesajlar: 3420
Konum: Earth
Araç harika görünüyor... Tertemiz ve dipdiri bir duruşu var aracın. Hem iç detaylar hem de dış detaylar son derece yerinde ve düzgün. Güzel günlerde kullanmanı dilerim...
Detaylı fotoğraf paylaşımların için de ayrıca teşekkürler...

Araçta bu jantlar mı vardı sen aldığında? Bunlar civic jantları, nacizane fikrim bu jantların aracın ruhuyla pek uyuşmadığı yönünde...

_________________
Turgay KASARCI


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: DoctoR - KÜTAHYA
 Mesaj Gönderilme zamanı: Pzt Kas 25, 2013 2:43 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Çrş Kas 20, 2013 5:51 pm
Mesajlar: 1047
Konum: Dünya
Jantlar konusunda eleştirilere inatla göğüs geriyor Kadir hocam :) Orjinal jantları var ancak bu jantları kışlık olarak kullanıyor sanırsam hocamız yada orjinal jantlarına kıyamıyorda olabilir.

Son yıllarda piyasada yıkılan dökülen bir çok prelude gördükten sonra sizin aracınız trimlerinin kondisyonu ve kaporta birleşim yerlerinin en düzgün olduğu arabalardan birisi benim gözümde. Kaput altı ve araç içi içinde aynı şeyleri söylemedende geçmemek lazım.

Ben kendi aracıma bakıp mukayese ettiğimde sizin aracınızın durumu mükemmel.

Umarım bende kendi aracımın kondisyonunu sizin aracın seviyelerine getirebilirim.

_________________
Onur Marangoz


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: DoctoR - KÜTAHYA
 Mesaj Gönderilme zamanı: Pzt Kas 25, 2013 3:46 pm 
Çevrimdışı
Forum Yöneticisi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Çrş Kas 20, 2013 12:45 pm
Mesajlar: 847
Konum: İstanbul
Bu aracı görmüşlüğüm ve dokunmuşluğum var gibi geldi bana..

Şaka bir yana gerçekten mükemmel bir araç..
Önceki sahibi Dr.Erhan kardeşimiz de çok titiz ve bilinçli bir kullanıcıydı..Kadir kardeşimiz de üzerine koyarak aynı çizgide devam ediyor..
Yani çok şanslı bir araç bu..
Kazasız belasız,güzel günlerde keyifle kullanmanı dilerim..

_________________
ismail alpgiray
Resim


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: DoctoR - KÜTAHYA
 Mesaj Gönderilme zamanı: Pzt Kas 25, 2013 7:03 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Prş Kas 21, 2013 1:34 pm
Mesajlar: 1119
Konum: Dünya...
- Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. "Tüm prelude'ler ayrı bir güzel bence..." Biraz klişe olacak ancak yinede yazayım

"Çirkin Prelude yoktur, bakımsız Prelude vardır...:)"

- Sadece; uzun yıllar Honda'ya gönül veren marka fanatiği arkadaşlarımız, jantları sizler gibi garipsiyor. Jant konusunda aslında ben de sizler gibi düşünüyorum. Merak etmeyin orjinal jantlarım da sorunsuz duruyorlar. Araçların orjinal ekipmanlarını korumak prensibimdir. Prelude'nin orjinal jantlarının daha güzel olduğu konusunda aynı fikirdeyim. Yeni lastik aldığımda yeni de jant alarak birazcık görsel bir değişiklik ve kış lastiği opsiyonu oluşturabilmekti asıl niyetim. Ancak yaz-kış aracı kapalı garajda saklama imkanım oluşunca Kış lastiği opsiyonumuz askıya alındı.

- Yabancı forumları epey inceledim. Geniş ve büyük jant lastik aplikasyonları hem çamurluk davlumbazlarına sürtüyor hemde 4WS sistemine uyum sağlamıyor maalesef. Aracın 4ws sistemine zarar vermemek ve mevcut konforunu da düşürmemek adına standart bir jantı tercih etmeyi düşündüm. Malum beğendiğim 17-18 inc jantlar ağır oluyor.

- Planladığım jant 16 inc Honda CR-Z veya 17-18 inc yeni accord opsiyon jantlarıydı aslında. Beğendiğim yeni Accord jantının 17-18 inc olması ve 225/50 17R ebatlı olmasıdan dolayı vaz geçmek zorunda kaldım. Davlumbazlara sürtmeyi engellemek için yay seti, kamber veya spacerlarla uğraşmak istemedim.

- Dost acı söylermiş ne diyelim. Honda'ya gönül vermiş Forum üyesi ağbilerimin ve arkadaşlarımın görüşlerini önemsiyorum.

- Jantlar aracımın nazar boncuğu olsa da sizlerin görüşleri benim için önemli yakın zamanda orjinallerine geçiş yapacağım...

_________________
ÖZTÜRK Kadir
Resim


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: DoctoR - KÜTAHYA
 Mesaj Gönderilme zamanı: Sal Kas 26, 2013 11:19 am 
Çevrimdışı
Forum Yöneticisi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Sal Kas 19, 2013 3:01 pm
Mesajlar: 3420
Konum: Earth
Tercihinize saygı duyuyorum... Yine de bunu honda fanatikliği olarak adlandırmaktan ziyade başka bir jenerasyonun jantını yine başka bir honda jenerasyonu araçta kullanmanın getirdiği görüntü bozukluğu olarak adlandırmayı tercih ederim...

Jant, yay konularında bilgi sahibi olduğunu düşünen biri olarak; 17 jantlar orjinal yaylarla sürtme yapmaz. Hatta orjinal yayları kullanarak hiçbir jant ebatında sürtem yaşamazsınız zira jant yükseldikçe amortisöre bağlı olarak jantın çamurluğa olan mesafesi de yükselmiş oluyor.

Eibach yay bu konuda dünyada kendini kanıtlamış bir marka... 30mm eibach prokit yay kullanırsanız 17 jantta bile arkalarda sıfır, önlerde ise çok ama çok dik yokuşlara manevra yaparken yayların kasılması sonucu davlumbazın ön kısmı hariç hiçbir noktada sürtme yaşamazsınız...

Aracı orjinal jantlarıyla da izlemeyi çok isterim. Güzel günlerde kullanmanız dileğiyle...

_________________
Turgay KASARCI


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: DoctoR - KÜTAHYA
 Mesaj Gönderilme zamanı: Sal Kas 26, 2013 3:45 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Prş Kas 21, 2013 1:34 pm
Mesajlar: 1119
Konum: Dünya...
- Tanımlamalar gayri ihtiyari değişkenlik gösteriyor...:)

- Evet 205 lastik ebatlarında yazdıklarınız geçerli.

- Bende nedense 225 ve üzerindeki geniş ebatlardaki lastikleri prelude'ye çok yakıştırıyorum. Bmw 3 serisi coupe modellerindeki negatif ofsetli jant aplikasyonlarını görünce gıpta ediyorum. 225 ebatlı lastikler maalesef tam sağ tam sol manevralarda yanal sürtünmeye maruz kalıyor. Dolayısıyla 225 ve daha geniş lastik ebatları 4ws engeline takılıyor. Konfordan ödün verdiğimizde bir şekilde jant-lastik-yay-kamber kombinasyonuyla uygun şartlar oluşturulabilir olsa da uğraşmak anlamsız gibi geliyor...

- Neyse her zaman en güzeli orjinali aslında. Bu arada 16 inc Civic FD6 OEM jant arayan var mı...? :)

_________________
ÖZTÜRK Kadir
Resim


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: DoctoR - KÜTAHYA
 Mesaj Gönderilme zamanı: Sal Kas 26, 2013 4:21 pm 
Çevrimdışı
Forum Yöneticisi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Çrş Kas 20, 2013 4:52 pm
Mesajlar: 1901
Konum: İZMİR
Çok güzel ve orjinalliği korunmuş bir Prelude. Kazasız belasız sürüşler dilerim. Kütahya daki yakın dostum Hasan Hoca sayesinde sizi ve aracınızı tanıma fırsatı bulmuştum. OEM Jantlar konusuna bende sonuna kadar katılıyorum. OEM Jant en güzeli bence de. G5 ler bu konuda çok daha şanslı ülkemizde ki bir çoğunda OEM Jant bulunuyor. Ama G4 lerde neredeyse OEM Jantlı Prelude yok gibi birşey. Bir elin parmaklarını geçmez sanırım OEM Jant olan G4 Preludeler. Tekrardan kazasız belasız sürüşler dilerim. Çok güzel bir Prelude. :)

_________________
Ozan KIRŞALLIOBA
Resim
Eskiyi At Yeniyi Tak


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: DoctoR - KÜTAHYA
 Mesaj Gönderilme zamanı: Prş Kas 28, 2013 8:56 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Çrş Kas 20, 2013 5:51 pm
Mesajlar: 1047
Konum: Dünya
Söylemeden geçemeyeceğim jant üzerine çok konuşuldu. Türkiyede ve dünyada genel olarak üretilen jantlar tek yönlü üretiliyor yani aracın sol tarafına takılan jantlar arkaya bakıyorsa sağ tarafa bakılan jantlarda aynı kalıptan çıkığı için ters yöne bakıyor örnek olarak milletin öve öve bitiremediği civic vti jantları, bence prelude jantları onlardan daha güzel ve 1" daha büyük ayrıca sağ sol farkı olan jantlar ki bu belli başlı bir kaç modelde üretiliyor çünkü iki kalıp yapılıyor birbirinin tersi olacak şekilde buda maliyetleri arttırıyor.Lastikçilerde dikkat edilmez ise lastik değişimlerinde iki iş yapmak durumunda kalabilirsiniz aklınızda olsun. Sonuç olarak prelude detaylarında özel bir araba bana göre.

_________________
Onur Marangoz


Başa Dön 
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: Re: DoctoR - KÜTAHYA
 Mesaj Gönderilme zamanı: Cum Ara 06, 2013 8:16 pm 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Prş Kas 21, 2013 5:40 pm
Mesajlar: 64
hayatımda gördüğüm en güzel ve düzgün hatlara sahip oem yeşil,füme g5 preludelerden biri diyebilirim bu araç için gururla kadir hocam renk kodunu tam olarak yazarmısınız? birde bu renk g5 kaç adet türkiyede biliyomusunuz? ben tek sizde var diye biliyorum ama yanılıyor olabilirim araçta tek dikkatimi çeken nokta ön tampon altı spoyler,lip uygulamasının eksikliği sislambaları,jantlar,spoyler v.s bunlar halledilmeyecek uygulamalar değil onun haricinde aracın boyasına,kaportasına,döşemelerine ve hatlarına diyecek kelime yok gerçekten.aracın sizin ellerinizde uzun yıllar korunması ve kullanılması dileklerimle selamlar,saygılar...


Başa Dön 
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
 
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 155 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Sonraki

Forum ana sayfa » PRELUDE CAFE » ÜYELERİMİZİN ARAÇLARI


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

 
 

 
Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye